4

Snart sovdax men tänkte skriva några rader om dagen..

Åker till "skolan" 9 slutade 10, åkte hem åt lunch halv 12 sen hämtade mamma mig vid 1 ungefär.
Åkte då till stallet, lunchade, mockade fixade mat och tog sen in pluttis.
Hon va jätte snorig men tänkte inte mera på det, dock så har hon haft hosta några dagar :((
vilket hon även hade idag, lill plutt har blivit förkyld :((












Så blir bara lugn ridning nu några dagar för att se om det släpper annars får jag ringa vet och fråga helt enkelt :)

menmen efter det åkte jag till Hööks och köpte nytt träns och en mössa till den lilla sjuklingen, hon kommer bli hur snygg som helst! <3

Nu har jag precis duschat, fått en hjärtattack och kollar nu på One Tree Hill :))

Natti Natti pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0