Skadad tjej...

Hej och hå!

Längesedan jag skrev något nu.. tappade typ all fokus och motivation till allt efter den där helt plötsliga olyckan i tisdags.
Så inge stall, rida eller kul alls på ett tag framöver nu...

Vilket förstörde allt... sista hoppträningen på torsdag och förmodligen första tävlingen 3 mars :'(
bläääää jävlaskiiiit...

menmen.. bättre att bli helt återställd och bra än att börja iförtid och behöva avbryta igen sen... men totalt kasst att inte kunna göra något kul om dagarna... :((



prövade longera Lill hästen igår och hon va helt galen.. hon sprang och bockade tills hon gick ner på knä.. sprang nästan över mig flera gånger oh Jaaa... undra hur härlig hon är om någon vecka när jag kan börja rida igen sen :))))





Som tur är så ska Melina rida henne dom dagar hon kan, men får ju nästan ändå börja om med det jag gjort eftersom vi inte rider eller hanterar på samma sätt.. menmen sånt är livet!


så ser mitt liv ut just nu ... ska försöka hitta motivationen trotts att jag inte är i stallet till bloggen :))

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0