Motivationen

Hejsan! :D
 
Motivationen till livet börjar sakta men säkert komma tillbaka!
Skönt!
 
Red för första gången sen olyckan igår :D
Hade den turen att Lisa kunde följa med ut så hon fick bråka med henne den första halvtimmen ca och efter det så gick hon som en ängel med mig mohahah (a)
 
Men tack min söta syster som ställer upp! <3 <3
 
Har en massa filmer från när min syster har ridit, men har inte riktigt hunnit med alla..
 
Går ju som sagt var i "skolan" nu, haha får lära mig hur man skriver CV, personligtbrev och hur man på bästa sätt ska svara på en interjuv..
Det är typ som att gå i skolan, bara det att man inte har samma regler haha..
 
Idag ska jag åka till IKEA och lämna in CV och personligtbrev för sommarvikariat!
Tänker aldrig ge upp drömmen om att få jobba där!
 
 
Har även sökt en massa andra jobb, både sommarjobb och deltidjobb och heltidsjobb haha
ÖVERALLT!! från systemet till svetsning :)
 
Jag bara SKA ha ett jobb :))
 
 
Har värsta bästa planerna med Natalie, vi satt och planerade massa igår och om det går igenom kommer jag nog vara lite lyckligare än resten av sveriges befolkning haha :D
 
Nu ska jag packa ihop och börja åka hem till hjärtat som är ledig denna vecka :)
Har inte bestämmt mig om jag hinner åka ut till stallet innan jag ska till IKEA eller om det får bli efter... men det börjar inte förns kl 17.30 så känns som att det blir så gaaalet sent i stallet :s
 
 
Menmen det återstår att se, kommer uppdatering ikväll :D
 
 
MVH
 
 
En tjej som är galet pepp på livet :D
 
Pussssss

Kommentarer
Postat av: Carola

Det är inte "skola" det är helt enkelt vuxendagis! Man gör ju typ inget vettigt å alla som varit arbetslösa mer än typ två veckor är tvingade att gå dit ;) Lycka till på Ikea! Pusss

Svar: jaja, det känns iaf som att gå i skolan..haha ;)Tack så mycket! ses senare puss
Hanna Loord

2013-02-28 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0